onsdag 24 oktober 2007

Framme...


Nu är jag framme på Ko Lanta. Resan gick mycket bra och smidigt. Det ösregnar men människan är ju vattentät och det är varmt i luften så det gör inte så mycket. Rektorns man Fredrik har varit jättesnäll och kört runt oss två nya lärare Mia och jag på ön. Nu vet vi lite mer. Det tog lång tid för mig att få min mobil att fungera och det har varit jobbigt att inte få tag på Per. Nu ska vi iväg och leta nytt boende. Det vi har på Rihm Kao är fint men stranden lockar....Den största funderingen idag har varit moped? Efter mycket övervägande för bilisterna, tuktuken och alla mopederna här kör som idioter så väger ändå fördelarna över. Det ska bli skönt att kunna ta sig runt på egen hand. Bilder kommer så småningom.

5 kommentarer:

Lina K sa...

Härligt att du är framme!! Njut on baby!!! Keep us posted!

Anonym sa...

Skönt att vara framme! Kör försiktigt på mopeden, det låter farligt med alla idioter på vägarna. Kramar

Anonym sa...

.....Glömde säga att Jonas hälsar.

Anonym sa...

Hej

Hittade din adress när jag tjuvläste Pers satellitenblogg. Önskar dig en trevlig tid, verkar spännande.

Kan inte hålla med dig mer angående mobiltelefonihysterin och den egna privata tiden. Bull´s eye!

Unknown sa...

Hej.
Jag heter Rihm i efternamn "Christer Rihm" Så jag bara undrar bara vad Rihm Kao är för något jag hittar det ingen annanstans. Ha ett underbart liv.
Christer.