fredag 14 mars 2008

Bara en semester kvar....

Tiden börjar sina för oss alla här nere nu. Mina elever åker hem en efter en och nästa vecka innebär det att det bara är fem elever kvar. Marie min kära förskoleklasskollega åker redan nästa vecka, sedan är det min och Torgerds tur veckan därpå. Fem månader har gått snabbt. Nu är det bara en semester kvar kan man säga för då brukar vi vara iväg två veckor. Innan dess måste jag hinna med att njuta av allt och nästan en hel vecka i Bangkok. Dessa månader har verkligen varit underbara och tro det eller ej nu börjar man ställa in sig på att åka hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det har varit ett rent nöje att följa er tid via din blogg! Du har bra flyt i ditt språk och ibland känns det som man varit med er.
Tack Maria, kanske ses vi när du kommer till Örebro?!
Ha det gott! Så önskar jag dig - å lillsyrran Mia - en trevlig hemresa.
/Inger

Anonym sa...

Ska bli kul att träffa dig igen, vi har saknat dig. Ha det så bra.

Kramar Madde

Anonym sa...

Det ska bli jättehärligt att få träffa dig snart,men passa på att njuta av värmen. Här har vi vinter.Kram Agneta.

Anonym sa...

Snön ligger djup även i söder (kanske inte i skåne men varje fall i småland). Njut nu in i det sista så ses vi i verkligheten. I helgen skall jag ta hand om din man här i Göteborg!

Kram Magnus