onsdag 27 februari 2008

Per

Nu har Per åkt hem även om det inte kändes alls länge sedan han kom. Vi har haft det mycket bra dessa dagarna och jag längtar till vi ses snart igen hemma i Sverige. Efter Phuket tog vi oss tillbaka till Djingis och Pio. Det var skönt att efter jobbet ha någon att komma hem till och jättemysigt att få krypa upp i Pers famn om kvällarna. Jag tog en dags extra ledigt och visade Per Ko Rook. Även denna dagen var helt fantastisk där ute. Blått vatten, varaner, mycket fisk och ensam strand. Vi tog oss också friheten att bo på lite andra hotell på ön. Vi hittade ett fint nere på Klong Nin och ett mycket bra boende på Long Beach. Det kändes skönt att få lyxa till det med pool, Ac och varmvatten.

I lördags hämtade vi mina föräldrar på flygplatsen i Krabi. Vi hade tur som kom med sista färjan tillbaka. Det kändes lite väl stressigt men det gick precis. På kvällarna fick vi visat dem lite av ön.

I övrigt har vi mest njutit, ätit gott och tillbringat tid tillsammans. Härligt!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej! Hittade hit när jag googlade på "mask i foten". Jag har i och för sig inte varit utomlands på tio år, men det kliar grymt nästan hela tiden fast inte på ovansidan utan på underfoten om man säger, mitt i hålfoten...hehe
ja du kanske förstår, borde jag gå till vårdcentralen tro? jag kan inte se nåt på foten dock.

Lisa sa...

glömde fråga hur det gick för dig med din fot?